Najlepsza kreatyna efekty rodzaje która najskuteczniejsza?


Uncategorized / wtorek, 10 kwietnia, 2018

Jednym z najskuteczniejszych i zarazem najbardziej pewnych suplementów diety miłośnika sportów siłowych jest kreatyna. Na rynku dostępnych jest wiele jej odmian, ale cel jeden – przypływ w mięśniach ilości energii.

Co za tym idzie, poprzez momentalne jej uwolnienie, więcej energii do wykorzystania, więcej krzepy, wytrzymałości a także spaleniu tkanki tłuszczowej, a się z tym wiąże także i doskonały wygląd. Kreatyna to nic innego jak organiczny związek skumulowany w większości w tkankach mięśniowych.

Kategorie kreatyny

Wśród najbardziej popularnych wymienić można:

monohydrat kreatyny jeden z niedrogich a skuteczniejszych, a zarazem najstarszych form, po zmianach nie prowadzi do zaburzeń jelitowych. Polecane stosowanie to od 5 do 10 gram dzienne łącznie z węglowodanami prostymi.

jabłczan kreatyny w odróżnieniu od monohydratu nie powoduje retencji wody. Jest połączeniem kwasu jabłkowego i kreatyny toteż prędzej rozpuszcza się w wodzie i niweluje problemy żołądkowe. Kwas jabłkowy ponadto wpływa na cykl odnowy ATP w mięśniach.

Najlepsza kreatyna

CEE inaczej ester etylowy kreatyny to nowa forma kreatyny integrująca tradycyjny suplement z estrem kreatyny (prawdopodobnie wpływa na szybkie wchłanianie). Środkiem ubocznym powstającym po spożyciu jest kreatynina.

staki kreatynowe przed i po treningowe łączą kreatynę z innymi składnikami, by oddziaływać na poprawę treningu, czy regenerację. Połączenia z np. argininą, cytruliną wpływają na siłę. W stakach potreningowych używane są BCAA, glutaminina które prócz regeneracji zapewniają wszystkie konieczne substancje odżywcze przydatne po wysiłku. To, z racji składu, jedne z droższych, lecz skutecznych kreatyn.

Istnieją również cytryniany kreatyny, azotany kreatyny, pirogroniany kreatyny, kreatyna buforowana, bezwodna, czy glukonian kreatyny.

Adekwatnie do licznych badań kreatyny orzekano, że różnice w reakcji poszczególnych kreatyn są nieznaczne. Kreatyna jest jednym z prześwietlanych pod każdym względem suplementów, zatem i najbezpieczniejszym. To, o czym przekonują producenci, że najnowsze kreatyny są skuteczniejsze od tych starszych są po części autentyczne, ale to, jaki konkretny rodzaj suplementu zażywamy uzależniony jest od każdego sportowca indywidualnie, od odzewu układu pokarmowego i jelit itd. Cena nie może być, a zdecydowanie nie powinna być, wyznacznikiem klasy suplementu. Zatem najlepsza kreatyna to taka, która jest prawidłowo przyswajana przez organizm i wykorzystywana w trakcie treningu w 100%.

Jaką kreatynę stosować?

Odpowiedzi jednoznacznej na zapytanie jaka może być najlepsza kreatyna na masę nie ma. Rozważając cenę najlepiej stosować monohydrat kreatyny. Z wyższej półki są staki kreatynowe kumulujące w składzie kilka odmian kreatyny i dodatki, które poprawiają jakość i efekty treningu siłowego.

Reasumując decydując się na suplementację z kreatyną warto przeanalizować na ranking kreatyn dostępny choćby na tematycznych portalach, ale także obserwować własny organizm pod względem efektów niepożądanych. Skład i działanie każdego jej rodzaju jest podobny. Różnica może być w cenie i ewentualnie czasie, w jakim można będzie zauważyć działanie kreatyny.

Kreatyna jest jedną z najlepiej przeanalizowanych i najbardziej popularnych odżywek zażywanych przez wielbicieli sportów siłowych, sylwetkowych, ale i lekkoatletów na całym globie. Dostępnych jest wiele rodzajów kreatyny, to jaką stosujemy zależy od intensywności treningów, organizmu i grubości portfela.Kreatyna jest legalnym środkiem wspierającym rozbudowę mięśni. Aminokwasy, z jakich składa się kreatyna, pozwalają kumulować w tkance mięśniowej taki zasób energii, żeby wspomagać wysiłek rzeczywisty towarzyszący wielu gałęziom sportu.

Najlepiej uaktywnia się w połączeniu z innymi odżywkami, w tym z magnezem – aktywatorem kreatyny.
Najtańsze i stale stosowane rodzaje kreatyny to monohydrat kreatyny jabłczan kreatyny. Rzecz jasna z czasem wyprodukowano i inne mixy, np. chylat magnezowy kreatyny, glukonian kreatyny, cytrynian kreatyny i ogrom innych tzw. staków kreatynowych. Próby wykazały, że każda z dostępnych kreatyn ma bardzo podobne działanie, stąd dobra kreatyna to taka, którą w każdym calu akceptuje nasz ustrój.

Siegając po suplementację warto zerknąć na skład odżywki – przede wszystkim na zawartość wszech występujących substancji słodzących i smakowych, które zwykle obniżają zawartość kreatyny w pudełu, a nie dają niczego dobrego (poza smakiem).

Każdy sportowiec doskonale zdaje sobie sprawę, jak brać kreatynę. W zależności od częstotliwości treningów testy pokazują przyjmowanie od 0,03g na 1 kg do 1,0 g kreatyny na 10 kg masy ciała trenującego. Podczas suplementacji zwiększa się siła i masa mięśniowa trenującego. Do niedawna uważano, że cykle nie mogły trwać więcej niż 4-8 tygodni bez efektów ubocznych ( z zachowaniem pauzy do 4 tygodni pomiędzy cyklami). Teraz udowodniono, że suplementacja kreatyną nie ma znaczenia na stan żadnych narządów wewnętrznych i nie wymaga stosowania przerw (pod warunkiem, że osoba zażywająca odżywkę nie miała kłopotów z nerkami).

Najlepsza kreatyna

Kiedy zażywać kreatynę?

Jeśli ocenimy, że kreatyna może być nam konieczna do uzyskania konkretnych efektów. Aby efekty te były najlepsze kreatyna w tabletkach musi być przyjmowana w dniu treningowym przed lub po wysiłku, optymalnie na pusty żołądek (choć doszukać się można i teorii, że przyjmowana razem z pożywieniem nasila wchłanianie substancji). Podczas pauzy kreatynę warto przyjmować chwilę po przebudzeniu, a kolejną przed wybranym posiłkiem w trakcie dnia. Zażywanie kreatyny to świetny impuls w okresie zastoju, gdy organizm jest wycieńczony i niechętny do współpracy. Dzieje się tak dość często w sportach siłowych tych, gdzie liczy się odporność.

Tak więc podsumowując kreatyna może być praktykowana w razie konieczności przez osoby początkujące, jak i zaawansowanych sportowców. Nie ma przeciwwskazań, żeby stosować bezpieczną dawkę kreatyny bez stosowania przerw. Kreatyna, oprócz wzmacniania mięśni, oddziaływać może na redukcję tkanki tłuszczowej pod warunkiem, że będzie przyjmowana w określonych porach (pora przyjmowania kreatyny może być dowolna). Nie ma znaczenia koszt kreatyny – ważny jest skład i w związku z tym nie ma sensu przepłacać za zwiększone o inne składniki odżywki – dobra kreatyna to stosowane od pokoleń monohydrat czy jabłczan kreatyny, spowodują identyczny efekt co modne i drogie staki kreatynowe popularne , głównie w USA.

Titanodrol najsilniejszy środek na przyrost mięśni

Titanodrol to tabletki na przyrost masy mięśniowej, który rekomendują zadowoleni użytkownicy zwiększający wytrzymałość . }. Bez znaczenia czy dopiero zaczynasz ćwiczyć czy jesteś już doświadczonym sportowcem, który zażywał dużo odżywek oraz suplementów. Titanodrol jest najlepszy dla wszystkich osób pracujących nad swoją sylwetką. Rankingi nie kłamią, sprawdź sam!

Tabletki na przyrost masy mięśniowej >> ZOBACZ