Odżywki na przyrost siły mocy i wytrzymałość w trakcie treningu


Uncategorized / środa, Kwiecień 11th, 2018

Koniecznym elementem działania każdego wielbiciela siłowni, nie pomijając planu treningowego i odpowiedniej diety, są odżywki. Aby uzyskać określoną masę mięśniową, zminimalizować tkankę tłuszczową, należycie się zregenerować i przy okazji zapewnić własnemu organizmowi wszystkie niezbędne składniki sięgają oni po kreatynę, aminokwasy rozgałęzione bcaa i taurynę.

Jak osiągnąć spektakularne efekty na siłowni? Sprawdź porady ekspertów

Celem kreatyny jest podwyższenie ilości energii w mięśniach. Dzięki temu możliwe jest ćwiczenie większym ciężarem i przyrost masy. Przeważnie łączy się ją z dodatkowymi suplementami. BCAA to trzy podstawowe aminokwasy odpowiedzialne za dostarczanie „paliwa” do mięśni sportowca, podczas wysiłku fizycznego. Tylko jak brać bcaa? Zależy od tego,|co chcemy osiągnąć. Chronią mięśnie, w przypadku gdy spożywane są w czasie około treningowym, a przyjmowane w innych godzinach dnia poprawia syntezę białek i zwalcza zdradziecki kortyzol. Odżywki na przyrost siły.

Odżywki na przyrost siły

Następnym aminokwasem wartym zauważenia jest tauryna. Genialny środek na masę mięśniową i w sytuacjach, kiedy brakuje nam chęci do ćwiczeń. Tauryna minimalizuje przy wysiłku rozpad białek, zatem wspomaga rozrost mięśni. Z badań wynika, że tauryna przenosi aminokwasy i pozostałe substancje odżywcze, podobnie jak insulina, do krwi ułatwiając ich przyswajanie.Co o suplementacji twierdzą eksperci? Jasno zaznaczają, że podstawą jest prawidłowe odżywianie i regularne konsumowanie 5-6 posiłków w trakcie dnia, w tym pierwszy do godziny po obudzeniu ze snu. Suplementy powinny być uzupełnieniem diety – wówczas łatwiej będzie zrealizować cel.

Przed zakupem odzywek trzeba czytać i pytać. Rozmawiać z trenerem, lekarzem czy pracownikiem apteki na temat współdziałania, dawkowania, efektów i działań ubocznych.Aby wyniki były widoczne dłużej trzeba dbać o odpowiednie realizowanie treningów i zmienić nawyki żywieniowe. Przy zakupie suplementów nie można korzystać z niesprawdzonych sklepów i dostawców. Cena może być niższa, ale jakość i pochodzenie niesprawdzone.Rzecz jasna podczas treningów bardziej wytężonych i dodatkowej suplementacji trzeba zrezygnować z pokus, które nie tylko ograniczą działanie suplementów, ale mogą negatywnie wpływać na organizm. Aby nie wyrzucić w błoto pieniędzy trzeba być zdyscyplinowanym i stosować się do założeń.

Oczywiście z czasem na rynku pojawiają się coraz to nowsze suplementy dla fanatyków siłowni. Można obserwować nowinki w temacie, żeby wspomagać organizm w dochodzeniu do celu polecanymi suplementami, lub poszerzać dietę o dodatkowe, np. glutaminę, ZMA, antyoksydanty, gainery. Opcji jest mnóstwo, a wybór opierać się musi na indywidualnych potrzebach i tym, w jakim czasie, na ile długo i jakim kosztem chcemy osiągnąć wymarzona muskulaturę. Warto pamiętać, że podstawowe suplementy jak aminokwasy rozgałęzione bcaa , kreatyna, białko serwatkowe czy preparaty witaminowe stanowić mają uzupełnienie diety. Większa ilość niezbędnych substancji zawartych w odzywkach jest realna do uzupełniania z produktami żywnościowymi. To prawda, że nie w tak dużych ilościach, lecz zbilansowana dieta musi dostarczać około połowy wszystkich produktów wspomagających budowanie masy mięśniowej czy tez redukcji.

Jabłczan kreatyny – co warto o nim wiedzieć?

Jednym z najbardziej popularnych rodzajów kreatyny dostępnych w sprzedaży jest jabłczan kreatyny. Jabłczan jest odporny na enzymy żołądkowe, a co się z tym wiąże – nie rozpada się na uboczną kreatyninę. Porównywalnie jak monohydrat kreatyny, jabłczan odpowiada za transport ATP (adenozynotrifosforan) do tkanek mięśniowych – to tam niezbędna jest energia. Szkoda, że nie jest to realne bez właściwego „pobudzenia” mięśni, a zatem intensywnego treningu. Testowany jabłczan kreatyny pozwala budować lepszą jakościowo, w porównaniu z monohydratem, strukturę mięśniową. Zastosowanie jabłczanu w połączeniu wodą prowokuje szybsze przyswajanie produktu w naturalnie panującym w organizmie środowisku wodnym. Produkt łatwo rozpuszcza się w wodzie, stąd taka forma jest bardzo praktyczna.

Przyjmowanie

Zarówno monohydrat kreatyny, jak i jabłczan kreatyny powinny być stosowane regularnie – wówczas efekty będą szybsze i spektakularne. Na każdym pudełku opisane są taktyki użycia suplementów – trzeba stosować się do zaleceń, mimo, iż badania potwierdzają, że niezależnie od trybu przyjmowania i faktu, czy zażywa się jabłczan kreatyny na czczo, czy podczas posiłku nie odgrywa większej roli. Najlepiej jednak zażywać odżywkę po treningu z racji znacznego „wysycenia” mięśni i skuteczniejszego pochłaniania przez nie kreatyny.

Są różne szkoły dotyczące wspomagających składników, jakie wzmagają działanie kreatyny. Nie bez znaczenia jest przyjmowanie jej z glukozą (bez względu na formę kreatyny jest wówczas łatwiej przyswajalna przez nasz organizm). W zależności od obranej strategii i planu treningowego optymalna dawką jabłczanu kreatyny jest 5-10 g kreatyny na dobę, w podziale na – do 3 porcji (czyli porcja nie może przekraczać od 2 do 5 g). Rzecz jasna norma może ulec zmianie w przypadku indywidualnych cech ćwiczącego, tj. masy ciała, postaci kreatyny i natężenia wysiłku podczas treningów i poza nimi).

Działania niepożądane

Skutkiem nadmiernego spożywania jabłczanu kreatyny może być wytworzenie formaldehydu – związku toksycznego podrażniającego błony śluzowe całego przewodu pokarmowego, a w większym stężeniu również niesprawność serca, wątroby, nerek i ośrodkowego układu nerwowego. Rzecz jasna dysfunkcje nie powstają, gdy przestrzegane są zalecenia i przerwy w cyklu, a także kontrolowanie wartości formaldehydu. Rzecz jasna na skutek braku zdolności wiązania wody i stabilność cząsteczek góruje nad tańszym monohydratem. Dzięki tym właściwościom skutki niepożądane są rejestrowane u małej grupy stosujących jabłczan. W zależności od organizmu wyniki dostrzegalne są po kilku do kilkunastu tygodni i utrzymują się całkiem długo. Odżywki na przyrost siły.

Odżywki na przyrost siły

Dlaczego jabłczan?

Zespolenie cząsteczek kreatyny z jabłczanem podnosi poziom energii. Ma wyższy stopień przyswajalności niż monohydrat na przykład przez co nie stwierdzono znacznych kłopotów jelitowo-żołądkowych, a suplement umożliwia resyntezę ATP dlatego też wyniki są bardziej widoczne i szybsze, niż w przypadku tańszej kreatyny. Cena jest adekwatna do jakości, więc można na swoim organizmie wypróbować jabłczan, żeby się o tym przekonać. Warto podkreślić, że obrany cel uda się osiągnąć poprzez regularne treningi, odpowiednią dietę i dostosowaną do każdego z osobna suplementację.

Titan’s Rage Nasilniejsza przedtreningówka

Titan's Rage opinie

Titan’s Rage to przedtreningówka wyprodukowana w ścisłej współpracy z kulturystami a także i fachowcami od żywienia. Jest to formuła, która pomoże Ci ćwiczyć intensywniej i wydajniej . dzięki temu suplementowi zbudujesz mięśnie, na które zwróci uwagę każda dziewczyna, a co najważniejsze będą dowodem Twojej ciężkiej pracy nad sobą oraz pokonywania następnych barier organizmu!

Odżywki na przyrost siły >> ZOBACZ